Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Kisember-történelem (Ivo Andrić: Híd a Drinán)

2020. február 12. - Timár_Krisztina

andric.jpgNagyon szép, nagyon jó, nagyon megérdemelte a Nobel-díjat, valahogy mégse találta meg az utat hozzám.

Vagy én őhozzá.

Pedig pont az ilyenfajta történelmi regényt szeretem igazán: ezt a kisember-történelmet, ráérősen mesélve, anekdotákkal tele.

A fülszöveg alapján választottam, és a könyv pontosan azt adja, amit a fülszöveg ígér. Ég tudja, miért nem tetszett mégsem úgy, ahogy vártam.

De azért azt a hidat egyszer elmegyek megnézni. 

Ezt 2014. június 15-én írtam. 

Pontszám: 10/8

Kiadási adatok: Európa, Bp., 1982. 514 oldal, Csuka Zoltán fordítása

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtogeto-alkoto.blog.hu/api/trackback/id/tr5315466952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása