Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

John Gillingham: A Rózsák Háborúja

2020. február 05. - Timár_Krisztina

covers_16827.jpgDiákként olvastam, egy történelemversenyhez kellett.

Aztán sokkal több lett versenyre való tananyagnál. Mert kitűnően megjeleníti a korszakot, mert az eseményeket rendszerbe fogja, mert érthetővé teszi azt is, ami bonyolult, mert érdekessé teszi azt is, ami esetleg száraz lenne, és még a stílusa is élvezetes. Majdnem történelem szakos lettem tőle.

Jó tanács, főleg kiskorú olvasóknak: egy jó nagy darab papír meg egy ceruza mindig legyen a közelben, családfát rajzolni, mert különben a felénél már nem fogod tudni követni, ki kinek a kicsodája. Én is ezt csináltam, megérte. Úgy általában az angol történelemhez nem árt a családfarajzolás…

Ezt 2014. április 30-án írtam. 

Pontszám: 10/10

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtogeto-alkoto.blog.hu/api/trackback/id/tr1415460336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása