Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Augusta Gregory: Spreading the News

2020. február 22. - Timár_Krisztina

gregory.jpgVéletlenül találtam rá erre a könyvre. Meg voltam győződve róla, hogy a szerzőről sohase hallottam, erre fel meglepetésszerűen rájöttem, hogy én ezt a darabot láttam.

Úgyhogy nem pontozom, mert nem mondhatom, hogy olvastam, de azért ajánlom. Nagyon! 

Rövidke, pergős ír egyfelvonásos 1904-ből, sok helyzetkomikummal, a pletyka szörnyűséges hatalmáról. A szereplők egy Isten háta mögötti ír falu tipikus alakjai, akik között túl sok olyan akad, akinek semmi egyéb dolga nincs, mint mások dolgával foglalkozni. 

Az előadásról pedig: egy bizonyos egyetem egy bizonyos szakának egy bizonyos szakestjén adták elő – tanárok diákoknak. Fergeteges sikerrel. Egynémely alakításra még mindig emlékszem. Igen-igen hálás közönség voltunk. Utólag is nagyon köszönöm. Annak a legjobban, akinek életemben többé már nem köszönhetem meg.

Ezt 2015. december 11-én írtam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtogeto-alkoto.blog.hu/api/trackback/id/tr3215487322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása