Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Turai Kálmán: Libahajó

2020. február 04. - Timár_Krisztina

 tolnai.jpgGyerekkoromban véletlenül került hozzám. Aztán még vagy háromszor elolvastam. Nagyon hasonlít Fekete István műveire, de nem lehetne velük összetéveszteni, mert egyedi is. A XX. század első felében játszódik, olyan vidéken, ahol sose jártam, de úgy van megírva, hogy akár az én családom története is lehetne. Kiváló megfigyelőképesség, jó emberismeret, élvezetes stílus, nyugodt bölcsesség.

Ehhez képest a szerzőről az égvilágon semmit nem tudok, pedig hat helyen is utánanéztem. Ha bárki bármit tud erről az emberről (él-e még egyáltalán, ha él, akkor hol, és hogyan tudok neki levelet küldeni, hogy megköszönjem neki ezt a könyvet), akkor kérem, szóljon!

Ezt 2014. április 27-én írtam.  

Pontszám: 10/10

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtogeto-alkoto.blog.hu/api/trackback/id/tr1015451482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása