Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

Gyűjtögetek – válogatok – alakítok – alkotok

A halhatatlanság elviselhetetlen (Benyák Zoltán: Az idő bolondjai)

2020. február 05. - Timár_Krisztina

ido_bolondjai.jpgUgrás volt a sötétbe ez a könyv, önmagam számára is váratlan akcióim egyike: megnéztem a fülszövegét és megvettem. Semmit nem olvastam előtte a szerzőtől, sőt, bevallom pirulva, nem is hallottam róla.

Mese felnőtteknek – valóban FELNŐTTEKNEK, gyerek kezébe nem is adnám. Nemcsak a szokásos okok miatt (erőszakos jelenetek stb.), hanem valóban olyan kérdéseket vet fel a könyv, amelyekhez érni kell.

Szokták mondani, hogy a gyerekek halhatatlanok. Ez a könyv többek között olyanokról is szól, akik képtelenek ép ésszel elviselni, vagy akár csak felfogni a halhatatlanságot.

Azt azért meg kell mondanom, hogy bár a könyv valóban nagyon nyomasztó világot ábrázol, engem csak elvétve nyomasztott. Sokkal jobban figyeltem a szépségére, az ötletességére, vagy arra, hogy végiggondoljam, ami történik, így elfelejtettem, hogy tulajdonképpen nyomasztania kéne.

Ezt 2014. május 12-én írtam. 

Pontszám: 10/10

Kiadási adatok: Grafoman, Tatabánya, 2013. 324 oldal 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtogeto-alkoto.blog.hu/api/trackback/id/tr8215460820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása